Friday, August 21, 2009

Oh Facebook.

Ok. Semua abang dan kakak aku sudah ada facebook. Kakak ipar aku pun ada. Sedara belah mak aku pun ada yang main facebook. Sedara belah ayah aku ; aku tak tau. E-mail pun tak nak bagi. Bangang! Tapi agaknya bila lah ramai² budak Andalas buat facebook. Asyik MySpace je. Boring lah wei!

Oh. Puasa dah start. Tak fikir pun puasa dah datang. Lepas puasa, raya. Mungkin aku rasa malas kot nak sambut raya. Tapi, aku nak baju raya baru. Yelah, dah bosan pakai semua baju yang ada kat almari aku. Mungkin raya tahun ni aku pakai jubah warna pelangi kot. Haha! XD

Duit tak cukup nak beli hadiah untuk birthday dia. Kalau ada yang nak sponsor, takpe gak.

1 comment:

Tinta Insyirah said...

since ramadhan, aq pun insaf la nak tulis dlm bm even satu post je :p

ko, da insaf belom?