Friday, September 11, 2009

Things That I Like Are Weird.

Aku memang layan lagu screamo dan hardcore sampai kakak aku cakap yang aku layan lagu ajaran sesat mana tah. Yelah, dah lagu jerit banyak sangat. Mesti banyak yang tak suka.

Ko suka lagu camtu?

Tapi, kalau aku dengar lagu Sepasang Kurung Biru oleh Khairil Johari Johar (lagu raya ok!), mesti aku rasa cam tersentuh. Ah, tak tau lah nape. Mungkin aku akan mengalami nasib seperti dalam lagu tu kot.

Oh, citer pasal lagu raya, ingat pulak pada raya yang semakin dekat ni. First time sambut raya tanpa arwah nenek aku yang dah meninggal.


Tapi takpe, hidup mesti diteruskan.

Oi. Aku nak shopping lagi. Rasa nak mintak je sneakers Prada kat ayah aku. XD

2 comments:

n o i n :D said...

sneakers prada?
gle ke ape ko ni??
control lahh nafsu shopping ko tu! :P
neway, aku ade post bru.
bce taw! :D

Amalina Nazri said...

hahaa gle nak control nafsu, lah kononnya ;D