Monday, October 12, 2009

Playboy VS Friendly

Ada satu hari ni...

Ayah aku : (Lepas baca satu mesej yang kawan ber-kromosom XX aku hantar) Sape ******** ni, Hazzad?
Aku : Kawan lah.
Ayah aku : Ish. Playboy betul.
Aku : Bukan playboy... friendly.

Semalam...


Ayah aku : (Tengah baca mesej kat henpon aku)

Aku : (Tergamam)
Ayah aku : Ni apa semua mesej ni perempuan je. Playboy betul.
Aku : (Mengambil henpon aku) Bukan playboy lah. Friendly. Faham tak?



So,konsert AAR dengan Beyonce dah nak tiba.Tapi aku tak nak pun tengok diorang tu.Artis ngan band yang aku nak tengok diorang buat konsert kat Malaysia adalah :


1.Avenged Sevenfold

2.Coldplay
3.Lady GaGa

4.Bring Me The Horizon

5.Pitbull

6.3OH!3
7.Lenka

8.Atreyu


Tapi aku tau,memang takkan dapat punya.Yelah,lagu explicit je.

No comments: