Sunday, May 31, 2009

Kata-kata Hebat

Aku akui memang aku rasa rindu kat dia. Masuk hari ni dah 4 hari. Bukan tak jumpa je, tapi tak call plus tak mesej sekali. Webcam ngan dia apatah lagi. Pagi tadi, si Syifa a.k.a Devillina Jolie, perempuan kegemaran ramai lelaki cibett boleh bagi ayat mendalam kat aku yang berbunyi 'weh,dia sihat?'. Takpe ko, nanti aku jumpa ko, naya ko.

Ok. Cukup dengan intro gila tadi tu. Aku nak bagi ayat-ayat hebat aku yang korang boleh baca, digest, lalu keluarkan kat orang lain.

1. "A dibalas dengan A. B dibalas dengan B. A tak boleh dibalas dengan B." Kenyataan Qisas

2. "I don't think that I need a motorcycle because I think that my legs are the best motorcycle-yet."

3. "Setiap perkara yang berlaku pasti ada hikmahnya walaupun hikmah itu kita tak nampak secara jelas."

4. "Demam itu tanda bahawa Tuhan ingat akan kita tapi adakah kita ingat akan Tuhan?"

5. "Cinta tidak datang secara sendiri. Ia datang jika kita memaksanya datang."

6. "Tiada siapa yang tahu mana yang dulu - ayam atau telur."

7. "Tiada siapa yang tikam dari depan. Belakang saja jadi mangsa."

Ini jelah yang aku mampu bagi setelah memerah otak nak buat camni.Walaupun aku buat ayat yang agak sastera ni,tapi tak bermakna yang aku sukakan Utopia Trauma.

Hei korang.Kongsilah ayat-ayat yang korang ada ngan aku :)

Hugs and Kisses,
Hazzad

1 comment:

Anonymous said...

utopia trauma.

igauan-igauan indah mentertawakan mimpi,
pada malam yg mngeri.
sentiasalah menanti.


hahaha