Sunday, June 7, 2009

Kerosakan Hidup.

Makin hari, aku merasakan yang aku ni terlampau jahat. annoying. agak sial. Semuanya disebabkan hal ni, hal tu tapi asalkan aku ngaku yang aku memang camtu. Bukan macam sesetengah golongan ni.

Okey, cukup dengan citer pembukaan yang 'hebat' tu.

Aku ni ada satu impian yang mustahil akan berlaku. Ianya adalah melihat Avenged Sevenfold, band metal Amerika buat show kat Malaysia(termasuk Klang). Aku rasa memang tak dapat lah. Pasal lirik lagu band ni banyak sangat fuck². Sah Kementerian tak bagi. Apatah lagi PAS. Yelah, Avril Lavinge perform kat Malaysia pun PAS bantah atas alasan 'yada yada'. Rihanna pun PAS bantah. Tapi, Jason Mraz boleh je perform kat Malaysia. Npe ek? Hadi Awang and The Gang layan lagu I'm Yours ke? HAHA!

p/s : walaupun aku tak suka PAS, tak bermakna aku suka UMNO & the other. Aku ni Marxist.

another p/s : aku berani kena tangkap.

Hugs and Kisses,
Hazzad

2 comments:

Anonymous said...

no comment...

Xiawin Marylou Hisham said...

berani kena tngkap basah?