Friday, May 6, 2011

Dear Anonymous.


Okay lah. Kalau kawan aku atau orang lain yang komen macam ni dalam blog aku (maksud aku, dia guna akaun dia), aku akan anggap dia se-olah² macam menganjing aku je. Aku tak kisah lah sangat. Aku boleh anggap tu gurauan.

Tapi masalahnya sekarang, anonymous yang hantar.

Untuk aku, kalau anonymous yang hantar komen tapi bunyi komen macam pelik je, aku anggap yang dia menghina aku. Senang je. Untuk pengetahuan korang, aku tak suka pun anonymous. Berani komen tapi tak tunjuk muka. Nah. Such a dickless man then.

Untuk kau, encik atau cik anon, sini lah aku nak beritahu. Agama aku Islam dan aku solat okay. Kau solat ke tak bukan untuk aku nak tahu pun. Buat apa aku nak ambil tahu pasal kau? Bukan nya aku yang jaga amalan kau. Faham ?

Yang penting, aku memang tak respek pun golongan anon ni. Berani tembak orang tapi tak tunjuk muka. Mungkin aku boleh anggap mereka ni semua musuh aku. Hoho

Bak kata Vito Corleone ; "Keep your friends close but keep your enemies closer."

3 comments:

F.A Hazim said...

boleh buat bergaduh doe
encik/cik anon tuh tak nak comment kat post nie ke

sabar zad,normal lah kat blog nie org2 seperti itu,
'see ooooo doubleU aaaaaa arrrrrr deeeee'
HAHA

cahayaATIQAH said...

anon yang pengecut deyh. brani nak tembak kaw mcm tuh. ish3

Nasha N said...

marah nampakk haha lekluu