Saturday, January 15, 2011

Selalu Bermimpi Pelik².

Ada satu malam tu, aku tidur pukul 1. Bila dah tidur, apa akan jadi? Ada mimpi. Ye, memang time aku tidur tu, aku ada mimpi.

Tapi mimpinya agak pelik dan a bit creepy.

Aku mimpi yang aku pergi kubur dengan parents aku. Bila dah sampai, aku cari kubur arwah nenek aku, tapi tak jumpa. Dah pergi merata kat setiap kubur, tapi tetap tak jumpa. Parents aku yang ikut pun tak jumpa. Last², kitorang sesat kat kubur tu. Dan disebabkan aku merasakan sesuatu yang creepy, terus aku terjaga.

Tengok jam, pukul 2. Maknanya, aku cuma perlukan sejam untuk bermimpi macam tu. Mungkin ini permainan setan saja, tapi aku rasa mungkin pasal dah lama aku tak pergi kubur arwah nenek aku. Last aku pergi dalam bulan 3 tahun lepas agaknya.

Ada juga aku mimpi yang pelik tapi best. Sekali tu, aku mimpi pergi kedai donat. Lepas tengok semua donat macam sedap je, aku pun beli lah. Tiba²,

"Hazzad!"

Kawan aku, Abu memanggil. Nak ajak aku main main tenis katanya. Aku bagitau dia pasal mimpi aku dan dia cakap, "Pelik² je mimpi kau ni."

Cukup lah. Aku nak bermain tenis dengan kawan aku. Nak mimpi jadi Robin Soderling untuk seketika. Hoho

p/s : i could be in love but i just don't know.

No comments: