Friday, July 8, 2011

Filem Amerika.

Satu nasihat untuk korang semua. Jangan lah tengok dua filem bawah ini.





Cerita okay tapi cakap², lepas tu lawan² dengan raksasa besar gila, menang lalu cerita pun habis. Aku pun macam "Eh. Dah habis ke? Sekejap gila." Serius tak puas. Aku cuma kagum dengan muscular body yang Hal Jordan tu ada. Kan bagus badan aku macam badan dia. Hihi




Ini lagi lah. Tak guna pelakon perempuan hot gila, tapi berlakon keras. Bercium pun macam tak ikhlas. CGI memang best sampai aku naik pelik tengok ada kapal angkasa yang pelik bentuknya dekat Chicago. Jalan cerita jangan cakap lah, meleret saja. Ken Jeong je yang bagi aku gelak dalam cerita ni. 



Dan lebih baik korang tengok cerita ni.





 

Serius kalau tak tengok, rugi. Bagi aku, berbaloi lah memandangkan harga tiket dekat TGV pun dah naik kan.

No comments: