Thursday, December 10, 2009

I'm Back!

Lepas 4 minggu yang macam bodoh, sakai, gila, anjing, haram, aku mem-blogging semula!

Yeah! Lepas ni, aku tak payah susah² nak pakai uniform sekolah lagi!

So, based on SPM, aku boleh cakap yang;
1.BM - gile. lenguh tgn aku.
2.BI - cipan.
3.MATH - biase je.
4.SEJARAH - bodoh betul.
5.AGAMA - Itu latihan ke?
6.BIO - geleng kepala jawab.
7.FIZIK - org buat paper 3 sejam stgh, aku buat sejam je.
8.ADD MATH - membunuh!
9.KIMIA - bangsat habes!

Kalau SPM aku straight A's, memang aku nazar puasa 2 minggu!

So, after this, content blog tak akan macam budak² lagi. Semua standard adult punya. For those who are racist, prejudice, sceptical, nerd, open-minded, you are welcomed to my blog!


ciao.

1 comment:

Tinta Insyirah said...

hahaha, ko perli post aq ke kat shoutbox uhh :D
anyway, kena la aq prepare dgn adult content ko tu. LOL