Sunday, December 27, 2009

L - word.

Titanic? It has been a long time since I last watched it. Rasa best je. You jump, I jump. Sweet gila lah ayat tu. Haih, kan bagus kalau aku jadi Jack dalam citer tu.

Post ni bukan untuk citer pasal Titanic atau Jack, tapi pasal You jump, I jump. Orait. It is just a phrase. Tapi kalau kita selami benda tu dalam², itu kesetiaan tu. Yes, like what Juana showed in The Pearl.

Tapi korang tak perlu nak persoalkan aku setia ke tak. Nak tau? Tanya kat orang yg pernah dgn aku dulu. Kalau tak paham gak? FO. Kengkadang, apa yg aku tengok dalam filem, macam Titanic, bagi aku inspirasi untuk ada nilai² kemuliaan dekat orang yg aku sayang.


Ini bukan English Paper 2 mahupun BM Paper 2 soalan 4. Jadi, tak perlu aku hurai luas². Nanti ada gak orang yg muntah² baca post aku, pasal panjang sangat.


Tapi korang tau apa balasannya menjadi setia kat orang yg kita sayang? Jawapan nya senang je. Orang tu akan setia gak kat kita. Unless and unless and unless, orang tu playboy atau playgirl.
Is it right folks?

:D

5 comments:

Anees S said...

yeah, nie pasal tengok titanic kat tv tadi ? haha
yeah, playboy or playgirl . whatever lahh

Tinta Insyirah said...

yup yup. setialah anda :D
haha! mentang2 titanic showing kat tv.

Tinta Insyirah said...

masuk international school?
blajar international syllabus?
its too late wey, hahaha!

zad said...

anees ; bunyi memerli je. HAHA

Anees S said...

sayang, haha . i faham :D HAHA