Sunday, July 25, 2010

TAG THAT I COPIED

1) Apakah nama blog anda dan kenapa anda memilih nama itu ?
- HAZZAD. Sebab itu nama saya dan saya tak tau pun makna nama saya ni :)
2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu ?
- zadlerz.blogspot.com. Sebab saya nak orang lain hafal link ni dengan senang je. Bust apa nak link panjang2 tapi orang lain tak dapat nak hafal?

3) Apakah method penulisan dalam blog anda ?
- Tulis suka hati je dalam BI.

4) Pernah terasa nak hapuskan blog ? Sebabnya ?
- Pernah je. Sebab rasa bosan.
5) Pernah tak ahli keluarga anda membaca blog anda dan apa kata mereka ?
- Pernah je. Ayah saya pulak tu. Dia cakap 'betul ke grammar kau tu?' 
6) Apa perasaan anda apabila orang lain mengatakan bahawa blog anda buruk , sedangkan masih ada yang mengatakan blog anda cantik ?
- Mereka buta kot. Blog saya memang sentiasa buruk lah.
7) Bilakah anda mula mempunyai blog ?
- Disember 2008.

8) Siapakah orang pertama yang mengetahui anda mempunyai blog ?
- Tak pernah bagitau orang lain pun.

9) Apa perasaan anda apabila orang asyik mengatakan tentang blog anda di sekolah ?
- Ada ke? Tak silap saya, kat KMNS je. HAHA!

10) 10 orang ke atas seterusnya ditag 
- Anyone

No comments: