Saturday, February 5, 2011

Nak Sangat Senang!

'Ak' instead of 'Aku'.

'Aq' instead of 'Aku'.

Ini lah style budak² zaman sekarang. Nak senang je hidup sampai main tekan ikut suka hati je.

"Aq un xwt cmtuw ler."

Kalau korang faham, korang boleh masuk dalam golongan yang aku cakap tadi. HAHA

Dan ada satu perkataan yang best. Aku sedar ni pun daripada sepupu aku, mangsa SMS bajet simple nak mati ni.

tak payah = xpyh = ta yah = ta ya = taya

"Taya lh cmtu."

Haih peliknya. No wonder lah ramai budak Melayu time PMR dengan SPM, BM diorang yang teruk. Budak Cina dengan India jugak yang power BM. Kalau BI power, takpe jugak. Ini pun hancur jugak. Bajet good² je.

Ada sorang depan bilik aku ni. Time SPM, BI dia dapat A, BM dapat C. Aku dapat rasakan satu style di situ.

4 comments:

cahayaATIQAH said...

sebab ko pun same style kan?

Nasha N said...

hahaha :D
tu nseb bek leh paham agi.buatnye dak yang terlebey gedik,

na tito,da nantok

eeeiihhh hahaha

zad said...

tiqah. mana ada. haha
jenn. i xnk titow lh. haha

_naJw@_~. said...

konon manje habis!haha