Tuesday, August 23, 2011

Aku Bukan Istimewa.

Kau dapat UM Hazzad? Pandai gila kau.

UM seh. Untung aku dapat kawan pandai macam kau.

Untunglah dapat UM.

Itu semua ayat² cliche yang aku dapat bila kawan² aku tanya aku dapat universiti mana. Aku tak tau lah, ada benda yang istimewa ke sampai korang nak cakap macam tu?

Minggu lepas, aku lepak dengan kawan² aku, lepas tu terjumpa cikgu sekolah rendah aku. Dia tanya aku dan kawan² dapat mana. Kawan² aku cakaplah, dapat UITM, UTeM. Dia diam. Sampai aku cakap dapat UM, dia terus cakap

Okay lah tu. Cikgu ada anak buah seorang tu, dekat UM juga.

Mungkin orang² kita ni dah terlalu didedahkan dengan nama 'gah' UM tu. Ala, UM tu universiti juga, macam yang lain. Semuanya bergantung pada pelajarnya saja.

Dan untuk korang tau, UM nombor 4 dalam ranking universiti di Malaysia. Harap maklum.

Tak cukup lagi, tengok gambar bawah.













p/s : aku dah susah² buat share button untuk korang, jadi gunalah. ergh

1 comment:

cahayaATIQAH said...

cam mane nak hilangkan button like facebook tuh? banyak kali aku try. huhu