Monday, August 8, 2011

Mari Berstadium.

Dah seminggu lebih baru aku post. Hewhew

Minggu lepas aku pergi stadium, tengok Malaysia lawan Singapore. Ini pertama kali aku pergi kot. Pergi ke stadium menaiki LC kawan aku, mudah katanya. Takut nanti jammed habis. Dan yang majoriti naik motosikal semua pakai jersi Malaysia.

*semangat gila brader ni*

Sampai dekat stadium, manusia dah macam ulat taik. Serius.



Dah masuk dalam stadium, duduk kejap, crowd semua buat mexican wave. Siap ramai² nyanyi lagu Cik Mek Molek - M Daud Kilau.


Lepas tu, team Singapore masuk padang buat warm-up, semua boo. Siap tunjuk L sign (loser).


*ini Singapore*

Datang team Malaysia buat warm-up, semua sokong.

*ini Malaysia*

Masa match, semua bengang gila dengan Singapore. Ada je player Singapore yang jatuh, semua boo. Mencarut pun ramai je. Match berakhir 1-1. Malaysia ditunjukkan jalan keluar. Tapi ramai yang masih semangat lepas match.

*yang merah tu flare*

Kalau korang cakap tengok dari tv lagi best, korang salah. Dekat stadium, korang boleh rasa excitement dia sampai aku pun naik ikut. Dan bayangkan, baling botol dari seat sampai padang adalah dalam 30 meter. Jauh tu.

Korang dah tengok tiket? Warna pink kot.


p/s : lepas ni Harimau Muda pula.

No comments: