Saturday, September 24, 2011

Perangai Tak Senonoh.

*ini kisah benar*

Aku tunggu lah dekat stesen komuter Mid Valley, nak tunggu komuter datang punyalah lama. Tension aku. Menyampah aku. Meluat aku.

Dan aku secara semula jadi akan mula pandang kanan, pandang kiri. Secara bosannya, aku pusingkan kepala aku tengok belakang.

Dan semasa pandang² tu, aku ternampak sesuatu.

Seorang lelaki tiba² tarik tali bra girlfriend dia yang warna pink tu.

Aku terkejut, lepas tu aku terus palingkan muka aku. Tak senonoh gila. Yang perempuan tu boleh pula cakap "Jangan lah, orang nampak..."

Kalau betul lah nak gurau² dengan girlfriend sekali pun, jangan lah buat macam tu depan orang. Dan kalau betul lah dah kemaruk sangat nak tarik tali bra girlfriend kau sekalipun, buat lah dekat tempat tak ada orang. Bila aku nampak, bukan nya aku jadi horny, jadi menyampah adalah.

Ergh, ini ke budaya sopan yang diwarwakan ada pada orang Melayu? Tak malu ke bila foreigners nampak? Kalau aku, dah lama aku cover muka aku guna beg plastik Jusco.

No comments: