Wednesday, July 15, 2009

ai-SHIT-eru

Hidup aku senang je, tapi korang yang susahkan hidup aku sebenarnya. hey korang, it's a fact lah!

Skang, hidup aku makin tenang. Tak perlu nak risau. Tak perlu nak marah². Tenang jugak rasa bila dah takde orang yang dengki or seangkatannya kat kita kan? Skang pun aku dah tak ada masalah, mungkin. Atau dah kurang masalah. Hari ambik report kad kat skola aku pun selamba je. Aku tak risau pasal mak aku yang ambikkan. Bukan ayah aku. Senang hati. Tapi senang hati aku dah hilang bila aku tau yang skola aku akan buat pra SPM start 27 Julai. Bulan ni kan?

Keputusan pilihan raya Manek Urai pulak berpihak pada PAS. Majoritinya ; 65 undi. Sikit gila. Tapi aku tengok, PAS yang ada masalah dengan seangkatannya, DAP pun mampu menang lagi walaupun majoritinya sikit gila. Kenapa BN tak boleh?

p/s:kini dalam proses untuk jadi lebih sweet dan romantik. tapi kat dia je. bukan korang! XD

Hugs and Kisses,
Hazzad

No comments: