Friday, July 17, 2009

Bukan Milik Mu,Tapi Milik Kita.

Tiada lagi wujudnya benda yang dipanggil keindahan alam. Pokok² kena tebang. Bukit kena tarah. Cuba kalau bukit dan pokok ada suara dan tangisan. Berani tak orang² yang terarah kepada keuntungan hasil daripada ke-kroni-an mereka dengan sesetengah ahli politik buat camtu lagi? Aku rasa takkan melainkan kalau mereka ni gila kuasa. XD

Tuisyen malamku, jalan kaki jelah. Dari pandangan aku saja, aku dah nampak ada jerebu. Malam pun ada jerebu. Tak melampau ke tu? Mungkin ini balasan Yang Maha Kuasa kat kita semua pasal banyak sangat maksiat kat tempat tinggal aku ni. Tapi³, aku pelik pasal yang buat jerebu ni orang seberang Selat Melaka, atas alasan pertanian jadi kena bakar jerami. SIAL BETUL! Untuk orang yang berkenaan, bukan korang je yang tinggal kat bumi ni, tapi orang lain pun ada gak!

Ada satu video. Aku tau daripada satu motivasi yang aku join. Ada kawan aku cakap yang video tu ada kat Youtube. Jadi, aku letak lah video tu kat bawah.



Hugs and Kisses,
Hazzad

No comments: