Saturday, July 4, 2009

If I Were Michael Jackson...

Agaknya apa reaksi korang kalau korang baca suratkhabar esok dengan headline-nya yang ber-font tahoma bertulis 'Jacko had been cheating on his death'. Agaknya kipas-susah-mampos dia pulak yang mati baca headline tu. Yelah, hutang dia sampai 400 juta USD, jadi dengan kematian, insurans akan bagi lebih daripada tu. Jadi, paham jelah yang benda tu boleh jadi.

Aku cerita yang aku baru je baca kat internet. Bilionair Malaysia, Tan Sri Ananda Krishnan, sang pemilik Astro dan Maxis yang kini tinggal di Australia dikatakan ingin membeli Newcastle United, kelab bola England yang baru je di-relegate dari BPL. Dengar cite gak yang harga dia nak beli tu ialah 80 juta pound, harga Cristiano Ronaldo gi Real Madrid. Jap, dia tu sanggup ke nak pakai jersi away Newcastle yang buruk cam gampang tu? XD

Eh! Aku tak dapat PLKN. Happy giler. Jadi, epas SPM, boleh lah aku kerja ke, ambik lesen ke apatah lagi dating sampai mati. Kepada yang dapat, bila kat kem tu korang jumpa awek cun je, cakap aku kirim salam.

p/s : aku sayang korang! sorilah ek. takde gambar aku ngan Michael Jackson!

Hugs and Kisses,
Hazzad

3 comments:

Anonymous said...

dating sampai mati?
ak nak tguk ko mati ke tak lpas aku balik plkn nanti :)

Tinta Insyirah said...

hahaha!
ko sempat lg soh kim slm kt gadis2 tu,
tp nak dating / kerja / lesen jugakk,
ko ni dok kat dunia ats angin kottt.

Anonymous said...

hah??
dating smpai mati.
ble agknye eh.

xsabo aku nk tgok kematian anjing.

'ANJING DATING SAMPAI MATI'