Wednesday, July 8, 2009

Malulah Nak Tulis Title Post Ni.

*WARNING!* This post is sexually explicit. Parental guidance is required for under-17 (PG17).
Align LeftDrama benar yang berlaku kat aku. Tapi ada ayat yang aku ubah, nak kasi citer best. huhu...


Aku : (Mendekati Fayyadh si suka sumpit)


Fayyadh : Hazzad! baru je citer pasal Bio form 5 chapter 4!

Aku : Ko asal bab tu laju je ek.


Fayyadh : Eh! biasa je tu wei.


Aku : Jap! Citer pasal benda ni, hasil 'ujian kesuburan' ko camne? Positif ke negatif?

Fayyadh : Aku? Biasa lah. Positif lah.

Aku : Oh. Tapi camne ko boleh tau yg ko positif? Ko buat apa?

Fayyadh : Err...

*Terangsang ke? Kalau korang terangsang, korang dah layak untuk pergi kahwin lah. XD

Hugs and Kisses,
Hazzad

3 comments:

Anonymous said...

mmg sengal.

Xiawin Marylou Hisham said...

lala~
x phm -.-

cahayaATIQAH said...

haha.
xde ar smpai tergsg. juz nk tau, dye wat pe sampai dye tau???
haha