Thursday, July 9, 2009

Dunia Sudah Jadi Kalut

Apa sudah jadi? Semalam aku dapat tau yang kerajaan dah bubarkan PPSMI. Dan, budak² sekolah akan belajar balik Math dgn Sains dalam BM start tahun 2012. Aku agak terkejut lah dapat tau berita camtu. Buat apa nak belajar dalam BM? Ayah aku ada cakap yang kat Universiti dgn kolej or what-so-ever lah, benda yang kaitan dengan Math dgn Sains dalam BI lah. Lagi satu, istilah Math dgn Sains dlm BM bunyi cam sial plus merapu. Contoh, Progression(satu tajuk dalam Add Math), cikgu aku cakap dalam BM dipanggil Janjang. What the f?

Korang setuju ke PPSMI dibubarkan?

Dunia memang dah kalut. Tapi, itu tak menghalang aku untuk melayan dia dengan baiknya, apatah lagi nak menghalang aku untuk dengar lagu² Avenged Sevenfold dan hardcore² yang lain.

Sekarang aku dah ada new interests; Zee Avi dan photography. Tapi aku tak guna DSLR ok. Nak tengok gambar² photography aku, kunjungilah MySpace aku dan tgk gambar baru.

p/s:Malaysia kalah sepak takraw dengan Korea Selatan. huh? gila sungguh.buat malu je. kalau kalah bola sepak xpe gak.

Hugs and Kisses,
Hazzad

3 comments:

Anonymous said...

TAKUT KALAH LAGI!!!
KEPUTUSAN YG KEDUA PALING BODOH!!!
tp naseb baek x libatkn ak...

Hawa(: said...

haha.memang pelik "janjang".probability=keberangkalian.adehhh.tergeliat lidah nak sebut:))

cahayaATIQAH said...

janjang. sedap pew. blaja bahase bawu lor.
mcm double bond = ikatan duble
kn sedap d dengar tuh.
hahaha