Monday, April 5, 2010

I Am Bullshitting.

Orang selalu kata yang first love lah yang paling susah nak lupa. I don't think so. For me, it is second love. Kenapa? Entah lah.


Kadang², kata² tak menunjukkan perkara yang sebenar. Even every shit that I have written in this blog doesn't mean to be true. Tapi mungkin post ini adalah fakta. Agaknya lah.

Sekarang ini, aku boleh senang je nak jadi agak sentimental. Cuma dengan dengar apa² lagu jiwang sikit dan jadilah sentimental. Dan sekarang, aku tau aku cuma kawan je dengan dia. Aku sedar batas hubungan antara kitorang. Tapi kalau hati rasa lain, apa guna jugak kan?

Orang selalu kata "tak guna mengejar benda yang tak akan dicapai." Aku sememangnya tau akan benda tu. Tapi takkan selama-lamanya bende tu tak akan dicapai. Mungkin akan sampai masanya bende akan datang juga pada kita. Walaupun kita akan capainya dalam jangka masa yang sangat panjang, tapi ianya memadai jika kita dapat bahagia pada akhirnya.

Bak lirik Kugilalensa - Hello;
" Aku hanya orang gila
Gila aku gila cinta
Cinta aku kepadanya "

1 comment:

cahayaATIQAH said...

ade award untok anda di blog saye. :))