Tuesday, April 20, 2010

I Just Did This.

OK Atiqah. Aku buat post yang kau tag aku ni. Demi kau, aku buat lah. Lagipun, dah lama aku tak buat post macam ni.

1. Bekas kekasih saya adalah:
 seorang perempuan yang cute dan sweet.


2. Saya sedang mendengar:
David Guetta - Grrr (lagu genre electro)

3. Mungkin saya patut:
mintak kemeja Armani Exchange kat abang saya. LOL


4. Saya suka:
total football. its the best style of playing football.

5. Sahabat-sahabat baik saya:
nama pun sahabat baik. mestilah mereka tu baik kan.


6. Saya tak paham:
kenapa budak² perempuan cakap justin bieber ni cute or handsome. apahal?


7. Saya kehilangan:
idea nak buat post baru kat blog.


8. Ramai yang berkata:
yang lionel messi itu seorang alien. well, his coach says that too.



9. Makna nama saya:
selama aku hidup kat dunia ni, aku tak tau pun makna nama aku ni. serius.


10. Cinta itu adalah:
seperti ikatan antara kita dan orang lain. biarlah kita tak miliki diri orang itu asalkan kita miliki hati orang itu dengan cinta kita.

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
clubbing di satu club sambil pegang sebotol Jack Daniels.


12. Saya akan cuba:
mengawal naluri semulajadi saya.


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
forever until the very end.

14. Telefon bimbit saya:
N73 warna hitam.


15. Bila saya terjaga dari tidur:
saya akan tengok kat hp sama ada terdapat mesej atau miscall.

16. Saya paling meluat apabila:
ada orang menikam dari belakang orang lain.


17. Pesta/Parti adalah :
sesuatu yang saya suka sangat. full with chicks. hoho


18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
Harimau Belang kat Zoo Negara.


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
17 tahun. macam² benda yang terjadi.


20. Hari ini:
Selasa

21. Malam ini saya akan:
buat apa² yang saya suka.



22. Esok pula saya akan:
start fikir untuk shopping apa. haha


23. Saya betul-betul ingin:
itu slingbag Burberry. hoho


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
rambut saya makin panjang lah pulak.


25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
pusat membeli-belah lah.


26. Makanan Barat atau Jepun :
 Barat jelah.


27. Bilik yang terang atau gelap:
separa terang dan gelap.


28. Makanan segera adalah:
fast food. like what you can get at McDonald's or Burger King.



29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
gudnite.


30.Siapa yang anda mahu Tag?
sesiapa lah. kalau anda baca, adalah diharap supaya anda turut buat survey post ni. some kind of good actually. but i don't know for what aspect. haha

p/s: love me, kiss me, hug me, and i will do exactly the same things you did.