Thursday, March 26, 2009

Mimpi oh mimpi.

Sepanjang aku menjalani kehidupan ni, aku sentiasa dapat mimpi-mimpi sama ada yang gila ke, best ke atau lain genre mimpi.

Antara mimpi yang aku masih ingat lagi.


1.Aku termasuk dalam Cicakman 3. Dalam mimpi tu, aku pergi raba Julia Ziegler yang berlakon dalam citer tu. memelikkan.


2.Romai mintak nak kapel dengan aku kat Taman Rakyat. Jadi, aku pun setuju jelah. jangan marah Romai.


3.Aku dapat markah Biologi untuk ujian Februari 2009. Tak boleh blah, aku dapat 7 je. Padahal yang sebenarnya, aku dapat 72. mengerikan.


4.Masa ayah aku bawak kereta, tetiba dia sakit. Jadi, aku gantikan ayah aku bawak kereta. Dahlah kereta yang ada klac. Yang lagi gila, aku bawak gear 2 je. cam sakai.


5.Aku jumpa Revelina S. Temat yang tengah mengandung kat Mid Valley. Pastu, masa aku tengah duduk dengan dia, ada makhluk berupa macam setan datang kat aku. Jadi, aku try untuk laungkan azan. Yang gilanya, masa aku nak laungkan azan, tetiba suara aku hilang. pergh, menyeramkan.


Itu jelah mimpi-mimpi yang aku masih ingat. Apa kata lepas korang baca post ni, korang comment dengan share mimpi yang korang pernah alami.

5 comments:

Anonymous said...

mimpi?
mimpi ak psl org yg slalu aku ingat je la kot...

Hawa(: said...

haha.aku mimpi cristiano nak kawen ngan aku:D

zinnirah said...

mimpi jatuh bangunan. huh! ngeri dowh!

Anonymous said...

lg 1 mimpi,mimpi psl fail SPM...

Tinta Insyirah said...

hahaha!
siot la mu hazzad.
tak kuasa aku nak marah.
post yang menarik :)

antare mimpi aku,

-mak aku tengah drive dekat sblh kubur cina, aku nampak hantu terbang2 kat situ, selamba je aku pandang walaupun cuak gila.

-kawan aku mati depan mata tulang hancur tinggal darah je tepercik dekat aku.

-kakak aku bawak motor laju gila bawak aku, aku terpelanting dekat satu side - SELAMAT, dia terpelanting dekat jln kena langgar bas sekolah, tercampak dekat bahu jalan, kepala tak ada.

Most of mimpi aku sangat tragik, thats why aku selalu tido lambat.