Friday, March 20, 2009

when you say 'i love you'

Ayat apa yang paling power kat dunia? Aku tak taulah ayat apa yang korang akan sebutkan, tapi bagi aku, ayat paling power ialah fuck you. Yelah, orang tacing ke, orang marah ke ataupun orang yang bergurau mesti sebut ayat tu. Pergh, teringat pulak aku pada peristiwa skuter merah.

Ada satu ayat power ni ; disebut 'i love you'. Perkataan ni lah yang paling power pasal ia mampu mengubah hidup mana-mana orang kat dunia ni sama ada bernasib malang mahupun baik.

Peristiwa membabitkan ayat 'i love you'

A(lelaki) tengah couple dengan B(perempuan). Punyalah hangat diorang punya per-couple-lan tu. Ada lak si C(perempuan) yang merupakan kawan kepada B. C tu gila kat A lak. Jadi, C pun pergilah pada A luahkan perasaan dia tu. Di depan B, C katakan kepada A 'i love you'.

Akhirnya, tiada pengakhirnya. Korang fikir sendiri apa pengakhirnya. Siapa frust, siapa suka dgn siapa keliru. Comment lah lepas korang baca ni ok.

*cerita ni takde kaitan dengan hidup aku pun. aku sje je reka cerita ni. aku terasa seperti aku ni tuan z lak. HAHA

2 comments:

NabeelahMurad said...

aku rse yg keliru ialah C pasal dia fikir balik.. betul ke x tindakan dia confess kat A

A mesti suka pasal dia bajet dia hot pasal ade dua orang suka kat dia...

B pasti frust gler pasal kne tikam dari belakang...

itu larh pendapat tulus ikhlas dari aku.. =)

Anonymous said...

penipuan la lu bai...