Tuesday, April 14, 2009

Apa yang membezakan aku daripada ahli keluarga aku

Aku memang lain daripada ahli keluarga aku yang lain. Secara zahir dan batin, sudah nampak secara jelas lah! Aku sendiri sedar, tapi aku tak kisah. Malahan, aku lagi bangga jadi camtu.

Abang aku yang pertama - beza umur aku dengan dia 8 tahun. Jadi, memang banyak beza lah. Dia kaki baca buku. Aku? tunggu periksa je baru baca. Kalau tak periksa, internet jelah yang aku baca. Dia tu aku cakap agak baran lah. Dah lah baran agak melampau sampai pernah lenting ayah aku. Tapi aku, setiap masa rasa happy je. Agaknya hormon aku jenis yang happy kot.

Abang aku yang kedua - beza umur aku dengan dia 6 tahun. dia ni, terlalu secretive. apa-apa yang jadi, dia jenis yang diamkan je. aku pun camtu gak. dia ni hisap rokok. aku tak hisap. aku clean. dia, dah tolak umur dia sehari bila dia sekali hisap satu batang rokok.

Kakak aku - beza aku dengan dia 4 tahun. aku memang lah berbeza dengan dia! dah dia perempuan kan. dia ni kuat tacing lah. aku ,agak selamber dan keras. ada kawan aku cakap yang hati aku ni keras cam batu. agaknya betul kot. LOL

Ayah aku - ni dia. si pryer. si stalker. kaki check mesej kat handphone aku dan abang aku. aku tak. aku hormat privacy orang lain.

Mak aku - memang banyak beza. tapi aku malas nak kupaskan.

Walaupun diorang berbeza, namun diorang tetap ahli keluarga aku dunia dan akhirat. aku tak kisah diorang camtu, asalkan aku tak jadi cam diorang. tu je.

*hei korang. ajaklah orang lain baca dengan follow blog aku. blog aku bukan blog yang kena bayar pun :)

No comments: