Friday, April 3, 2009

Aku sudah ABOVE-AGE!

Kenapa aku tulis post title seperti di atas? Adakah aku sudah gila? Padahal aku masih berumur 17 tahun. Itupun kena tunggu bulan Disember baru 17. Tapi, aku tulis post title camtu pun ada sebab gak.

Nak tau sebab nya? Ini sebabnya.

Khamis. 2 April 2009. Sesudah balik sekolah. Aku bersama kawan-kawan yang entah berapa orang entah pergi menonton wayang di TGV AEON Bukit Tinggi. Sekejap, cerita apa? Dragon Ball Evolution? Talentime? Bukan cerita tu.

Tak main lah cerita camtu. Aku dengan kawan-kawan aku tengok Fast & Furious 4. Korang jangan terkejut, cerita tu 18PL. Umur aku, 17. Kalau ikut betul-betul, memang aku takleh masuk. Dah lah dengan fizikal aku yang orang anggap agak kecil. Ingat senang?

Tapi, ber-ikut-kan ayat 'usaha tangga kejayaan', aku beranikan je diri aku ni masuk. Kat depan kaunter nak bagi tiket wayang tu, aku buat muka ketat + slumber. HAHA! orang yang bertugas tu bagi je masuk.

Cerita tu memang best. Perempuan-perempuan seksi? Tak banyak pun. Yang aku hangin, ada satu babak cium dia pergi potong. Nampak sangat dia potong. Celaka betul! Dah 18PL, ko potong lagi. BANGANG!

Conclusionnya, aku memang patut tengok cerita 18++ jelah pasni.

*sori! gambar agak tidak jelas. harap dimaafkan.

1 comment:

Hawa(: said...

hoi.tak aci ko dpt tgk cite fast & furious 4 tu.aku baru plan nak g tgk cite tu.tp,tgk2 18PL.adoi:(