Saturday, April 11, 2009

Hawa tag aku

1 - Adakah anda suke blogging? kenapa ?
- suka lah. sebab aku suka tengok kemerapuan dan kekreatifan orang kat sini.

2 - Blog siapa yg selalu anda skodeng? nyatakan 4.
- romai
- hawa
- liyana
- rizal

3 - Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati? dan siapakah orang itu ?
- mestilah. orang itu sama ada dia undefined atau korang kenal.

4 - Taken or single? mane lagi bagus ?
taken - boleh lah. ada orang lain nak temankan.
single - bebas. takde komitmen.ha?
tapi aku rasa taken kot lagi bagus :)

5 - Pernah tak cinta anda tidak dibalas ?
- tak pernah.padahal aku yang membalas cinta orang lain.

6 - Ciri-ciri idaman gf/bf anda? Nyatakan 5
- cute & cun
- pakai tudung boleh,tak pakai pun boleh.
- fleksibel dan open.
- tak senang jeles.
- pandai goda aku.

7 - Pada umur berapakah anda akan merancang untuk berkahwin?
- kalau ikut b²+4ac, lambat lagi.

8 - Nak berapa anak ?
- tak tau lah.tengoklah kalau aku rajin masa dah kahwin.

9 - 5 orang bertuah yang anda ingin tag?
- malas nak tag :p

1 comment:

liyana said...

Salam..
yg ta boleh blah tuh.
soalan no 8.
na berape anak..
then ko jwb..
**tgklah kalau rajin..
haha :P
kelakar lah :P