Sunday, April 5, 2009

Berlambaknya idea!

Ni lah rasanya kalau ada banyak sangat idea nak tulis post baru. Dulu nak dapat idea baru bukan main susah lagi. Jadi, layanlah set combo blog ciptaan aku ni. Harap korang tak muntah ok!


about me

-digelar anjing oleh seorang budak form 3 kat sekolah. patut ke dia cakap 'pengawas tu anjing!' exco disiplin II, ambik tindakan.
-HIV negatif. bukti? aku tak pernah kongsi jarum, aku tak pernah terima darah & aku tak pernah ber-seks rambang. cukup?
-favourite? futsal & badminton. npe? ini je sukan yang aku mampu main. kalau aku kaya, aku dah main golf dengan polo lah.
-bola sepak Malaysia? ranking ada 3 angka jadi malas nak layan. tunggu ranking ada 1 angka je baru aku layan. bila ek?
-moto hidup? no sex, no drugs, no violence. cigarette? mungkin.
-movie rating. U? 18 SX? 18 PL? mende tu? rating aku senang je; best dan tak best.
-status aku? MBA!


adakah korang...

PMS? mende tu? untuk yang bongok tak tau, PMS ialah pre menstrual syndrome. perempuan memang lah ada, tapi aku tengok ada gak lelaki yang camtu. HAHA! kengkadang, aku tengok cikgu aku pun PMS!
*kalau orang kesayangan aku PMS, aku lari dulu. takut jadi mangsa :p


banned commercial

aku pelik. aku bingung. kenapa ada iklan kena ban? teruk sangat ke? apa kata korang tengok. Nilaikan sendiri ok!






i'm currently listening to

1.Couple - Get Over You
2.Bunkface - Land Of Hope
3.Estrella - Masih
4.Yuna - Cinta Sempurna
5.Kelly Clarkson - All I Ever Wanted
6.Katy Perry - If You Can Afford Me
7.Ungu - SurgaMu
8.We the Kings - All Again For You
9.Paramore - Fences
10.Naratu - P*****k (hardcore)

Tamat sudah set combo blog aku ni. Apa kata korang comment ke pasal post ni atau ajak kawan-kawan blog korang yang aku tak tau baca. Nama pun blog kan.

BLOG - Bacaan Laman Orang Gila.
Haha!

*ada orang suruh aku buat post pasal kem yang aku gi masa bulan Mac. pergh, malas aku.

5 comments:

Tinta Insyirah said...

u're so unbelievable.
sengal doh mamat ni :D

Anonymous said...

camni la idop kan...
double standard...

Anonymous said...

ko kutuk aku..

Anonymous said...

ko sgall lahhh!!!!!

zinnirah said...

haha..sgt menggelikan hati la post baru kau.
stuju ngan romai. sengal!