Sunday, February 15, 2009

Aku agak GAY!

Lelaki, satu jantina yang mempunyai satu bahagian yg dipanggil ***** (jgn lah gelak!). Aku berjantina lelaki. Jadi, mestilah aku ada perasaan bila tgk perempuan, terutamanya yang ehem ehem (mesti korg tgh gelak bsr)!

Tapi, bila aku tgk muka seorg lelaki ni, aku rs mcm semcm je. Bukan semcm benci, semcm suka. Lelaki itu adalah pengawas kat skola aku. Aku suka tgk muka dia bila dia tgh rasa tenang je, bukannya masa dia tgh bengang ke marah ke. Ngeri aku tgk muka camtu. Masa dia tenang, aku tgk muka dia mcm comel je. Dlm kalangan kwn aku, kulit dan muka dia lah yg plg putih (korg jgn muntah dpn screen). Aku tgk muka dia pun mcm best je.

Tapi, kalau aku tgk muka dia lama sikit, dia akan cakap 'ko apahal?pandang muka aku lama-lama!'. Aku pun balaslah dgn satu senyuman. Ada kawan aku citer kat aku, dia ckp 'agaknya dia anak mak dowh. yelah, asyik duduk kat rumah je. kulit pun putih.' Btl jgk dia ckp. Muka aku agak gelap (asalkan tak segelap nigger) pun psl aku selalu tibai main bola sampaikan injury aku ni tak sembuh-sembuh pun.

Tapi suka memandang muka dia tak bermakna aku ni gay. Perempuan tetap aku pandang. Lama-lama pulak tu. Favourite place aku untuk pandang perempuan ialah di Taman Rakyat dan IKEA Mutiara Damansara (ms kat IKEA aku takleh pandang lama-lama psl mak bapak aku ada - jaga maruah). Shopping mall pun apa kurangnya kan? Yang memakai ketat ada, memakai jarang ada, tak pakai pun ada (otak aku rosak). Walaupun dosa, tapi aku anggap itu sbg dosa yang best. Ada gaklah kwn-kwn aku siap boleh bincang psl benda tu, padahal aku tgk dan aku diamkan je. Aku yang teruk atau kwn-kwn aku yg teruk?

Akhir kata, adakah aku ni straight, gay ataupun bisexual (layan dua-dua jantina)?

*kepada yang baca ni, jgn bgtau kat lelaki tu. kalau tak, mati aku!

4 comments:

NabeelahMurad said...

giler kentang ko nyer komen pasal "DIA" tuh.... x bleyh blah langsung... camner larh agak nyer kalau dia bace benda niey.. x dapat nak bayangkan dowh.. ;)

Tinta Insyirah said...

hahaha! sumpah aku gelak tgolek ble bace post ko ni weyyy. aduhai lawak! :D

ShimaMia said...

erk...siyez amat menyeramkn btol ko nih.kalo la c "dia" tuh bce.agknye ape la respon dye.wawawa

zinnirah said...

kau jujur. tu yang best. sumpah ko punya post gile dosa! hahahah! tp yang lagi best nya,aku taw ko cakap pasal siapa! =D