Wednesday, February 18, 2009

Setuju atau tidak?

Adakah anda setuju dengan semua perkara di bawah ini?

1. Anda lebih kenal Cristiano Ronaldo (pemain Manchester United) berbanding Safee Sali (pemain Selangor)

2. Anda hafal rukun negara kerana tiap-tiap minggu ia dibacakan di perhimpunan sekolah anda.

3. Anda lebih sukakan McDonald's daripada burger Ramly.

4. (Untuk perempuan) Anda mempunyai satu almari di dalam bilik anda untuk pakaian ANDA sahaja.

5. (Untuk lelaki) Anda pernah melihat atau menonton sekurang-kurangnya satu gambar atau video lucah.

6. Anda mempunyai sekurang-kurangnya seorang yang dengki kepada anda.

7. Anda mengatakan bahawa cinta itu satu perkara yang tiada faedah tapi bila anda bercinta, anda mengatakan bahawa cinta itu sangat indah.

8. Anda lebih suka untuk keluar ke mana-mana pusat membeli belah dengan kawan anda berbanding dengan keluarga anda.

9. Israel itu kejam.

10. Bila anda melayari internet, anda lebih suka layari MySpace berbanding mana-mana laman pendidikan yang lain.

11. Dan akhir sekali, saya patut approach S/U belah petang.

Komen ok, terutamanya yang no. 11 tu.

4 comments:

NabeelahMurad said...

No. 1 - setuju
No. 2 - boleh tahan larh...
No. 3 - setuju
No. 4 - of course..
No. 5 - aku no komen
No. 6 - lanx dia larh nak dengki
No. 7 - x pernah merasai
No. 8 - setuju.. tp klu ngan parents.. bleyh beli sesuka
hati
No. 9 - SETUJU!!!!
No. 10 - aku lg ske bce blog.. MS bosan
No. 11 - depends... up to you

Tinta Insyirah said...

1- Yup yup! Tp xminat :D
2- Terlalu hfl bolehhhh..
3- Half half
4- Ouh rahsia di kamar. haha!
5- Ko kan laki. Jawabb la.
6- Yela agaknya lebih kott.
7- NO COMMENT
8- Easygoing, both accepted.
9- Definitely, no doubt.
10-Nope, MS bosan gileee
11-Ikut kata hati & akal. ok?

Hawa(: said...

1-aku setuju sangatsangatsangatsangat:D
2-takpon weyh.haha
3-memangmemang.tp skang.BOIKOT pny pasal.:(
4-haha:)
5-OMG!
6-tak kesah pon.ramairamai pon okay jugak.
7-huh.ntah.tanya lahh org yg suke couple uh.
8-tak!nnt duet aku abes.haha:DD
9-setuju gile!kejam gile*mcm kau kot.
10-tak kot.ms dah boring gile.
11-no comment!!

zad said...

untuk yg no. 5...
untuk aku,hampir hari-hari
sebab tu lah aku rabun jauh :)