Thursday, February 19, 2009

Aku Skandal!

Diriku sudah berjanji kepada diriku sendiri bahawa diriku tidak akan terjebak di dalam mana-mana skandal yang ada di dunia ini. Skandal itu termasuk skandal cinta, skandal pergaduhan, skandal penikaman dari belakang & yang paling utama, skandal seks!

Bukan nya apa, tapi aku tak nak jadi bahan umpatan org ke bhn kutukan org ke. Klu dorg umpat aku berkenaan sifat-sifat baik semula jadi aku ni takpelah (aku ni ada sifat baik ke?). Lagipun, aku tak nak diriku masuk newspaper mcm Elizabeth Wong ke Chua Soi Lek ke mahupun Fasha Sandha yg suka rembat laki org (dah lah dia ada video seks dgn org putih!).

Aku mahupun diriku ini menjadi clean, clean sepanjang mana yg mampu aku lakukan. Ini semua untuk maruah aku dan family aku jugak. Tak kemalunya klu ada skandal? Tapi, klu dah ada skandal, nak buat apa. Takkan nak bunuh diri lak. Hidup ini mesti diteruskan.

Kat sekolah, aku ada suka kat seseorg tu. Ok lah. Aku tak pentingkan ke-cun-nan dia dan saiz dia. Aku cuma layan jelah. Tengok dia dari jauh. Kang klu aku tgk dia direct depan mata dia, nanti dia panggil aku mcm stalker lak. Mungkin dia sedar sebab aku selalu terserempak dgn dia. Mungkin dia tak sedar.

Tapi, sejak akhir-akhir ni, ada org bgtau aku direct yg ada org minat kat aku lah, nak nombor aku lah. Apa kebabinya dia tu? Dahlah aku tak tau spe dia, muka camne. Dah lah aku tak nak terlibat dgn sebarang skandal kat skola, kang aku kena pajak kang dgn Ustazah Putri. Cukuplah dgn kwn perempuan aku kena je dgn ustazah psl bf dia ustazah kenal habis. Haiss...

No comments: